1. „ გაზაფხული მოდის“ ( სამიზნე კლასი II ა )
მონაწილე სკოლები :
1.
სსიპ
დავით სარაჯიშვილის სახელობის ქ. თბილისისN16 საჯარო სკოლა
2.
სსიპ
წალენჯიხის მუნიციპალიტეტის ეწერის საჯარო სკოლა
3. სსიპ ..... საშუალო სკოლა ( აფხაზეთი ) ( სკოლის დასახელებას მოსწავლეებისა და მასწავლებლების თხოვნით არ ვასაჯაროებთ , პროექტში მონაწილეობის დამადასტურებელი ნამუშევრები მატერიალური რესურსის სახით გვაქვს.
მოსწავლეთა
შედეგების გაუმჯობესებისა და სწავლა-სწავლების პროცესის ხელშეწყობის მიზნით 2021-22
სასწავლო წელს დავიწყე თანამშრომლობითი ურთიერთობა წალენჯიხის მუნიციპალიტეტის ეწერის საჯარო სკოლასა და ოკუპირებული აფხაზეთის სოფელ
ხ. ...სკოლის მოსწავლეებთან ერთად(მოსწავლისა და სკოლის დასახელებას გარკვეული
მიზეზით არ ვასაჯაროებ , მასალები შენახულია საცავში) .
დავუკავშირდი აღნიშნული სკოლის მასწავლებლებს და ესგ-ით
გათვალისწინებული პროგრამის ფარგლებში დავგეგმეთ
პროექტი ,,spring comes”, რომელიც
წარიმართა ორ ენაზე. (ინგლისურ/ქართულად.) სახელწოდება უკავშირდება სახელმძღვანელოში
მოცემულ თემას( სეზონები) ,თუმცა გლობალური მოვლენების ფონზე სიმბოლური დატვირთვაც
ჰქონდა, რომ ყველასთან მოვიდეს გაზაფხული, როგორც ახალი სიცოცხლის / ცხოვრების სიმბოლო.
პროექტის
ფარგლებში მოსწავლეებმა გაიცნეს თანატოლები, გაუზიარეს ერთმანეთს თავიანთი მისწრაფებები
და ძლიერი მხარეები, შეხვედრები მიმდინარეობდა
ონლაინ რეჟიმში „ Microsoft Teams”- პლატფორმის გამოყენებით. მოსწავლეები აგზავნიდნენ ნამუშევრებს,
აქტივობების შესრულებულ მასალებს, მიღებული პროდუქტები გამოიფინა ორივე საჯარო სკოლის საკლასო ოთახში.
მიზანი:
·
სკოლებს შორის
თანამშრომლობითი ურთიერთობის ჩამოყალიბების
ხელშეწყობა.
·
პროექტის ფარგლებში
მოსწავლეებმა განუვითარდეთ სოციალური უნარ-ჩვევები,
ერთმანეთს გაუზიარონ საკუთარი გამოცდილება, ჰქონდეთ აქტიური კომუნიკაცია.
·
მოსწავლეთა მამოტივირებელი
, პოზიტიური , კეთილგანწყობილი გარემოს შექმნა.
·
მოსწავლეებისთვის
თვითრეალიზაციისა და თვითგამოხატვის შესაძლებლობის მიცემა
სარგებელი : პროექტის ფარგლებში შექმნილი ნამუშევრები, თანამშრომლობითი
კულტურის ჩამოყალიბება მოსწავლეებში , ეროვნული თვითმყოფადობის გააზრება, კავშირი დამყარება
ოკუპირებული აფხაზეთის ტერიტორიაზე დარჩენილ ქართველებთან , ქართული და ინგლისური ენის(
როგორც საერთაშორისო ურთიერთობის მძლავრი იარაღის) პოპულარიზაცია
აქტივობები:
Ø გაცნობა. პროექტის მიზნისა და ამოცანების წარდგენა.
Ø წერილების და ფერადი ქაღალდით ,,მეგობრობის ხელების“
გამზადება ორენოვანი წარწერებით.
Ø ,,წელიწადის ოთხი დრო“, ასე ერქვა პრეზენტაციას, რომელიც
წარმოადგინეს მოსწავლეებმა ნახატის და აპლიკაციის სახით ორ ენაზე.
Ø წერილებისა და მისალოცების პრეზენტაცია საკლასო ოთახში.
Ø ,, თბილისური
გაზაფხული“, თბილისელი მოსწავლეების 3D საგაზაფხულო დიორამების გამოფენა ეწერის საჯარო სკოლის ეზოში და საუკეთესო ნამუშევრების გამოვლენა.
Ø ,,გაზაფხული სამეგრელოში“, დადიანების მუზეუმის აქტივობებში
მონაწილეობა და მასალების გაზიარება.
Ø „გაზაფხული ოკუპირებულ აფხაზეთში“ –( მასალები პირად
სივრცეში ინახება)
Ø 1 ივნისი ბავშვთა დაცვის დღეა, მოსწავლეებმა გაამზადეს
მისალოცი „პოსტერები“ აფხაზეთში მყოფი ქართველი და სამეგრელოს სკოლის ბავშვებისთვის. სკოლის ეზოში მოეწყო ,,ასფალტზე ხატვა,
ონლაინ ჩავერთეთ პროექტის მონაწილე ბავშვებს.
Ø დაგროვილი მასალის კედელზე გამოფენა და ,,მეგობრობის
ბაღის“ მოწყობა საკლასო ოთახში.
Ø შემაჯამებელი შეხვედრა დაჯილდოებით დასრულდა, მოსწავლეებს
გადაეცათ სერტიფიკატები სხვადასხვა აქტივობაში აქტიური ჩართულობისათვის . ასე დავემშვიდობეთ
ჩვენს მეგობრებს მომავალ სასწავლო წლამდე.
აფხაზეთიდან მონაწილე მოსწავლეთა ნამუშევრები მშობელთა
და მასწავლებელთა თხოვნით არ გამოგვიქვეყნებია სოციალურ ქსელში, მოსწავლეებს ვაცნობდით
დახურულ ჯგუფში.
No comments:
Post a Comment